Πολιτική Eπιστροφών

AΛΛΑΓΕΣ 

 Αν κάτι από αυτά που αγοράσατε, δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε να μας το επιστρέψετε και να διαλέξετε κάτι άλλο ή να σας επιστραφούν τα χρήματά σας αν και εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι επιστροφής. 

  • Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, βάση των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη, voucher courier).
  • Δεν δεχόμαστε επιστροφές χωρίς απόδειξη. Θα πρέπει να μας επιστρέψετε και την απόδειξη μαζί με το προϊόν.

  • Δεν γίνονται αλλαγές σε κατεστραμμένα προϊόντα λόγω κακής χρήσης. Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα, εκτός και αν οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταστήματός μας που μπορεί να αποδειχθεί.

  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία και με τα καρτελάκια τους.

  • Δεν γίνονται αλλαγές και ακυρώσεις σε προϊόντα που κατασκευάζονται ή έρχονται κατόπιν παραγγελίας (χαλιά,κρεβάτια, ή έπιπλα).

  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που έρχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τον πελάτη (χαλιά, στρώματα , καρότσια, καθίσματα αυτοκινήτου και όσα έχουν σήμανση "Κατόπιν Παραγγελίας"). 

 

Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Αρχικά μας καλείτε στο 22510 - 41013 εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε το προϊόν και μας ενημερώνετε. Μπορείτε να μας καλέσετε καθημερινές από τις 9:30-14:00.

  2. Διαλέγετε αν και με τι θέλετε να αντικαταστήσετε το επιστρεφόμενο προϊόν και μας το στέλνετε σωστά συσκευασμένο, όπως θα σας υποδείξει και τηλεφωνικά ο συνεργάτης μας. Η αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι δική σας ευθύνη, συνεπώς φροντίστε να είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υπάρξει καμία φθορά κατά την μεταφορά του. 

  3. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν ελέγχουμε την αρτιότητά του και προχωράμε στη αποστολή του νέου ή στην επιστροφή της αρχικής αξίας της παραγγελίας σας με τον ίδιο τρόπο που είχε γίνει η πληρωμή της. 

  4. Τα μεταφορικά αποστολής του νέου αντικειμένου επιβαρύνουν τον πελάτη.

  5. Τα μεταφορικά του επιστρεφόμενου προίόντος επιβαρύνουν εμάς εαν και εφόσον κάνετε αλλαγή με άλλα προϊόντα. Εαν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαραίνουν αποκλειστικά εσας.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο info@manena.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 22510 - 41013 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος.

Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον  εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή – εισαγωγέα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος και της απόδειξης αγοράς του.

Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το Manena. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά και της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 
Πότε και πώς μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας;
  1. Πριν την αποστολή του προϊόντος με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@manena.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 22510- 41013.
  2. Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
  3. Ειδικότερα, σε περίπτωση που το προϊόν αναγράφει την ένδειξη "Κατόπιν Παραγγελίας" (ενδεικτικά προϊόντα χαλιά, κρεβάτια) ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαιώμα υπαναχώρησης, εντός 14 ημερολογιακών ημερών και σύμφωνα με τους όρους επιστροφής (Δείτε εδώ) . Σε ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, η προκαταβολή παρακρατείται ως ποινική ρήτρα και ως αποζημίωση των εξόδων που θα επωμιστεί η εταιρεία κατα την παραγγελία του προϊόντος για τον πελάτη.